NUFFNANG

Jumaat, 9 November 2012

10 KESUNGGUHAN CINTA LELAKI

Assalamualaikum..

hi sume..okay petang neh acik nop kongsi ckit info cinta..hehehe..jiwang kejap..maybe ade yg dh taw..tp sj je la acik nop wat en3 neh..so ade masalah ke??x dew la..klu yg bce en3 neh tq so much..acik hargai sgt..klu tggl komen lg acik suke.. n klu yg rse x suke..xperlu bace..tp tq jgak sbb lawat bloq yg x seberape neh..cewahhh..10 kesungguhan cinta lelaki..dr ape yg acik lalui, acik rse ade btolnyer..ceh..nk tunjuk contoh la neh..xde maknenyer..okay jom kita tgok..da x persamaan dgn psngan korg..klu ade or x dew jom share ngan acik..

1. Melakukan sesuatu dengan rela, ceria dan penuh bahagia tanpa sedikit pun terlihat keterpaksaan buat pasangannya.

2. Dia bukan seorang lelaki yang hipokrit yang tidak kisah sama ada pasangannya mengalirkan air mata tatkala dia tertawa. Dia akan berada puas apabila dapat menghiburkan pasangannya.

3. Kerana amat menyayangi, dia lebih banyak menasihati pasangannya.

4. Cemburu tandanya sayang. Dia akan menyekat atau mengongkong kebebasan pasangannya. Kongkongan semata-mata oleh perasaan sayang dan perasaan cemburu yang meluap-luap.

5. Dia kerap menyatakan pada pasangannya bahawa dia amat takut untuk kehilangan pasangannya.

6. Jika sebelum ini dia seorang yang berjiwa kental, tetapi dia akan menjadi seorang yang sensetif dan touching apabila pasangannya tidak memberi perhatian sepenuhnya padanya. Kadang kala sikapnya akan seperti anak kecil semata-mata untuk mendapatkan layanan terbaik daripada pasangannya.

7. Duduknya tidak akan senang apabila berjauhan dari pasangannya. Dia kan kerap menelefon dan menghantar SMS pada pasangannya. jgn terkejut klu dia antar sms jiwang yea..hahaha

8. "Awak cintakan saya x?". Dia akan kerap bertanyakan tentang perasaan cinta terhadap pasangannya biarpun dia sudah pasti akan jawapannya.

9. Seorang lelaki yang jujur terhadap pasangannya pasti tidak akan melayan perempuan lain sewenang-wenangnya.

10. Seorang lelaki yang benar-benar cinta pada pasangannya tidak akan sama sekali mengambil kesempatan terhadap pasangannya. Malah dia ingin menjadi pelindung atau hero pada pasangannya.


okay..dh bace??so cm mn?? share ngan acik yea...


 perrggghhh..encem kut..leh wat tido tak lena klu cm neh rupenyerrrr...
hehehheehee...
=)

6 ulasan:

  1. 4,5,6,7,8 je btul...ngeeeee
    tapiii betul keee..?

    -sush nk percaye ;p-

    BalasPadam
  2. bestnya kalau dapat jenis lelaki macam kat atas ni..

    eh awak, kalau boleh buanglah word verification dekat komen ni ek.. senang ckit blogger nak komen selalu nanti.. hehe :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. mmg best klu dpt yg mcm tu..tp peluang nk dpt tu tipis kut..hehe

      p/s:tq yea sis coz inform me..klu sis x bgtaw x dew plak acik taw bnda tu mnyusahkn owg..ehehhe..tq..

      Padam

Kalau suka..KOMEN..
Kalau tak suka.. tak ape..
^_^