NUFFNANG

Rabu, 7 November 2012

7eleven??


3 orang suami ( A, B dan C) sedang menunggu di luar labour room di sebuah hospital bagi menyambut kelahiran bayi mereka. Masing-masing menunggu dengan penuh debaran. 

Tetiba seorang doktor keluar dan berjumpa dengan si A. Doktor menyatakan bahawa isterinya telah selamat melahirkan seorang bayi lelaki. Si A berkongsi kegembiraannya dengan si B dan C..

"Alhamdulillah...isteri saya telah selamat melahirkan seorang bayi lelaki..", kata si A.

"tahniah, Encik", kata si B dan C.

Tiba-tiba seorang lagi doktor keluar dan berjumpa dengan si B. Si B menjerit gembira. 

"Alhamdulillah..isteri saya pula telah selamat melahirkan sepasang bayi kembar..", beritahu si B kepada A dan C.

"tahniah..", ucap si A dan C.

Kini cuma tinggal si C aje lagi yang belum menerima beritahu gembira. Si C menanti dengan penuh debar. Tiba-tiba si B bersuara..

"ini mungkin ada kaitan dengan tempat saya bekerja..", kata si B.

Si A dan C kehairanan.." apa kaitannya?", soal si A dan B.

"Saya bekerja sebagai arkitek di Menara Berkembar Petronas..mungkin sbb itu saya dapat bayi kembar..", jawab si B.

"mungkin juga ada betulnya..saya bekerja di KL Tower..dan sebab itu saya dapat seorang bayi lelaki shj..", beritahu si A.

"erm..mungkin juga..", tambah si B.

Si C masih menanti kelahiran bayinya. Ttp duduk ya sedikit tidak senang..
Melihat keresahan si C, maka si A dan B pun bertanya...

"bagaimana pula dengan Encik, Encik kerja di mana?"

"errrrr....sy kerja di 7eleven..", jawab si C...

"7eleven???", serentak si A dan B bersuara...


okay..bleh agak x pe kn jd klu btol2 situasi tu tjd..hehe..skdr hiburan aje..tiada kaitan ant. sesiapa pun..sempena 7/11 aje.. hepi besday to haziq..anak buah acik neh dh besor pun..4 thn sdh..syg haziq...

2 ulasan:

Kalau suka..KOMEN..
Kalau tak suka.. tak ape..
^_^