NUFFNANG

Selasa, 7 Mei 2013

BLOG LUCAH??

Assalamualaikum...

sblom acik pnh wat entri psal neh jgkkn..
yg tu acik jmpe kt blog aje..
sape x taw leh tgok SINI..
smlm acik godek2 en.nuffnang plak..
neh result yg acik jumpe..
hahhaahaha...
still same..

sabar jew la..
adakah blog acik neh kategori 18sx??
ade ke acik wat entri lucah2 taw sewaktu dgnnyer??
atau pun ade ke sbrang soklan teka teki berunsurkn lucah di blog neh??

bleh tlg komen x??
huhu

p/s: komen pls...

14 ulasan:

  1. Balasan
    1. x taw la akk..
      sape punyer keja..
      hehhe

      Padam
  2. hahaha...boleh plak cmtu.kadang2 keyword ni mengarut cket.blog acik sgt comel and jauh dr unsur 18sx la.ayayayai...

    BalasPadam
  3. hahaa. abaikan je pasal keyword tu. memang pelik juga banyak keyword2 yang agak pelik selalu masuk kat blog saya..hehehehe

    BalasPadam
  4. x prnh plk jmpa entry berunsur 18 sx kt blog acik..
    pedulikan je la.. huhuhu

    BalasPadam
  5. ahhaa..mana pernah Acik post ttg lucah2 ni...hehe
    biasa lah acik, pembaca mmg akan cari yg bukan2..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu la sis..
      bkn2 gak yg dowg cri..

      Padam
  6. Alahai... kesiannya..

    sape la punye keje wt giti.. keywork pon

    BalasPadam
  7. ops..banyak giler keyword ni..
    aduhai hati2 laa Acik takut blog nie kena suspen ngan cik google..
    ops gurau je. Rsanya tag: koleksi, cerita lawak tu yang menarik keyword pelik ke blog acik.
    CTH: Koleksi 18sx, koleksi panas, koleksi hehe. Itu berkait rapat dengan tag acik... hoho

    BalasPadam

Kalau suka..KOMEN..
Kalau tak suka.. tak ape..
^_^