NUFFNANG

Jumaat, 8 Mac 2013

SELAMAT HARI WANITA SEDUNIA..

Assalamualaikum..

"Selamat hari wanita sedunia..."

Wahai wanita
Wanita yang berada di seluruh dunia
Tak kira bangsa
Umur atau rupa
Oh asalkan kau wanita

Kau buat ku gila
Bila kau menggoda
Bila kau mengada-ngada
Oh lirikan mata senyuman manisnya
Oh kau buat aku tergoda

Oh wanita seluruh dunia ku ingin kau tahu
Yang aku cinta kamu semua
Wahai permaisuriku
Dan walaupun ku tak mampu membahagikan diriku
Kepada wanita seluruh dunia
Lagu ini lagu cinta untuk kamu semua
Untuk kamu semua

Wahai wanita
Adakah kau mengerti apa yang aku kata
Kamu semua adalah inspirasiku bila ku berkarya
Ku tuliskan lagu hanyalah untukmu
Untuk buat hari kau ceria
Dan aku tak kisah mana kau berada
Ku ingin kau dengar ku berkata

********

Warisan wanita terakhir
Jiwa raga ku serah
Kau ingin milik segalanya
Di mana kasihmu tiada kau memberi
Apa yang ku perlu hanya kau dapat memberi
Hanya satu yang ku pinta kasih
Kau warisan wanita yang terakhir

*******

darahmu menjadi sumbu pelita iman
sumayyah kaulah lambang wanita solehah
tangan yang disangka lembut menghayun buaian
menggoncang dunia mencipta sejarah…

sumayyah kau dibunuh didunia sementara
untuk hidup disyurga yang selama-lamanya
kaulah wanita terbaik
sebaik manusia
namamu tetap menjadi sejarah…

*******

hik3..
layan sume lagu tuk wanita aje ri neh..
layan hot fm ag best..
huk3..
papai..

nota hati : wanita sentiasa berada di dlm hati.. miss u mak..

15 ulasan:

  1. Selamat Hari Wanita Sedunia Acik...
    bangga jadi wanita yg bergelar anak, ibu & isteri..
    sayang Mak kita jg..
    moga kita menjadi wanita2 contoh di luar sana..amin! :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. selamat hari wanita sedunia akk..
      wahhhh..hebat akk...
      hik3..
      aminnn..mudah2an..

      Padam
  2. beruntungnya kita jadi wanitakan Acik! hidup Wanita!

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha'ah akk..
      hik3..
      hidup wanita..
      ^_^

      Padam
  3. Hari istimewa buat kita...
    Selamat hari wanita sedunia...^^

    BalasPadam
  4. Untungnya....jadi wanita...ada hari special..
    hari lelaki bila laaa pulak hahaha...
    Selamat hari wanita sedunia...n Acik juga... :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. yg tu acik tatau bila..
      hik3...
      macih am..

      Padam
  5. perghh kembang je lubang idong bila time hari wanita ni . kihkih . tapi terlupa pulak nak layan lagu wanita_KRU . cis

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahhaha..
      jgn kembang sgt..
      kng msuk lalat plak..

      Padam
  6. salam acik =)

    tgn yg mghayun buaian boleh menggocng dunia..!

    hehe..slmt hari wanita sedunia...-semalam.. ;p

    BalasPadam
    Balasan
    1. wslm yaya..

      yea btol tu...

      hehehee...

      Padam
  7. maaf terlewat..
    selamat hari wanita dear... =)

    BalasPadam

Kalau suka..KOMEN..
Kalau tak suka.. tak ape..
^_^