NUFFNANG

Rabu, 27 Februari 2013

WORDLESS WEDNESDAY #14

Assalamualaikum...

dh 2 mggu acik tak wat ww kn..
so ww tuk ri neh punyer..


dr sorg tuk sesorg..hu3..
nota hati: mlm tadi mimpi acik mimpi sumone..pe mksudnyer yea??

14 ulasan:

  1. kalo sebelum subuh mimpi org tua2 cakap perkara 2 akan terjadi..tapi semuanya di tangan ALLAH..kalo baik harap terjadilah k.. tapi kalo x baik minta dijauhkan k..

    BalasPadam
    Balasan
    1. owh gtu yea..
      hope x da perkara yg x elok jd..
      aminnnn...

      Padam
  2. seyes..? acik uat sendiri sarung batal.. hoho selain bsukan xsangka lak ada bakat tpendam...cewah :)

    Tidak semua mimpi dapat ditafsirkan makna yang terkandung didalamnya. Ada kalanya mimpi bagaikan angin lalu namun ada yang benar-benar menjadi kenyataan. Mimpi insan yang bertakwa merupakan perkhabaran yang akan berlaku, kerana Rasulullah tidak bermimpi melainkan mimpi baginda menjadi kenyataan. Sedangkan mimpi insan yang tidak beriman merupakan berita yang disebarkan oleh syaitan.

    Dalam suatu riwayat dikisahkan, seorang wanita bertanya,”Wahai Rasulullah, sesungguhnya saya bermimpi melihat sebahagian tubuh baginda berada di rumahku”.Baginda menjawab, “Sesungguhnya Fatimah akan melahirkan seorang anak lelaki, kemudian engkau yang akan menyusukannya”. Tidak lama kemudian Fatimah melahirkan Hussein dan disusukan oleh wanita tersebut. Sesungguhnya mimpi itu dapat ditafsirkan, namun tidak semua orang mampu menafsirkan kebenarannya.

    hehe copypaste....

    BalasPadam
    Balasan
    1. am bkenan ke??
      hik3...
      kdg2 mimpi maenan tidokn..

      ssh jew wat kopi kn..hik3
      macih am..

      Padam
  3. Hadiah utk sape ni...comelll jew...
    na..na..na..mimpi sapa tu sis?? hehe...
    Mudah2an itu petanda yg baik...:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. tuk adik mek..
      hik3
      ade la akk..
      hik3
      aminnnn...

      Padam
  4. mudahan acik mimpi yg baik2 jer kan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. amin...
      minx dijauhkn dr bnda yg x elok....

      Padam
  5. Hurm...acik kenal x org tu.Sha x reti tafsir.Hehe.Acik...bantal tu comel jgk.Sme acik buat comella.Geram je.Suke3. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. nk kte knal tak la sgt..
      maybe sbb acik duk pk sal die kut..
      tu yg die muncul lam mimpi..
      hik3...

      macih..comel yea..

      Padam
  6. assalamualaikum achik,
    nak follow gak achik ni..
    tapi klik tak jadi..
    macam mana ya..
    jom ke blog akak,
    tolong ajar nak follow achik cammne

    BalasPadam
    Balasan
    1. wslm akk..
      x bleh yea..
      just follow cm biasa klik follow sblh dashboard sblh atas tu pun bleh..

      mksh dtg jenguk acik..

      Padam

Kalau suka..KOMEN..
Kalau tak suka.. tak ape..
^_^