NUFFNANG

Khamis, 29 November 2012

150 JUTA..

Assalamualaikum..

yeyeye!!! Alhamdulillah.. tak sakit pewot dh.. td minum 100 plus lime punyer.. ngah wat pew tu?? hi bestnyer layan lagu 150 juta by Ainan Tasneem neh.. mmg sblom neh pun waktu Fynn Jamal nyanyikan pun acik duk lyn.. tp bila Ainan Tasneem bwa melenggok liuk rse best sgt.. sore die pun sedap kn.. so tak cacat lgu tu..lg sedap.. neh ha lirik die.. jom lyn.. tp muzik takdak..

Lirik 150 JUTA ~ Fynn Jamal / Ainan Tasneem

Untuk kali keseratus lima puluh juta
Mereka tanyakan engkau soalan yang sama
Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?
Apa kau buta apa kau pura-pura suka

Di seratus lima puluh juta kali itu
Di depan semua engkau tarik tangan aku
Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
Sambil ketawa engkau bilang satu persatu

Dia mungkin bengis seperti singa
Tapi dia nangis tonton cerita korea
Dia mungkin keras bila bersuara
Tapi dia jelas jujur apa adanya
Aku lagi kenal dia

Eh dah seratus lima puluh juta kali
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi
Engkau dan aku mungkin ada tidak serasi
Engkau sangat manis aku ini pula dawai besi

Di setiap seratus lima puluh jutanya
Aku pun dalam hati semacam tak percaya
Apa kau lihat aku jujurkan saja
Terus kau cubit dagu aku sambil berkata

Sayang mungkin baran tak kira masa
Tapi sayang tahan kalau yang salah saya
Sayang mungkin saja keras kepala
Tapi sayang manja bila kita berdua
Saya kenal sayang saya

Buat apa di cerita
Bahagia kita rasa
Biar tak dipercaya
Peduli orang kata

Baju ronyok tak apa
Asal pakai selesa
Berkilau tak bermakna
Kalau hati tak ada

Aku lebih bengis dari sang naga
Tapi bisa nangis semata demi cinta
Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada

Aku mudah baran tidak semana
Mana boleh tahan angin cemburu buta
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja kau saja boleh rasa
Rahsia kita berdua..

wahhh.. lagu neh sesuai ditujukan buat mR. sOulmAte acik.. ngeh3.. mcm lbh kurang jew.. ha tadi acik wat header utk blog acik.. dh psg pun.. erm tatau la okay ke tak.. acik pg search doodle freebies.. n dpt la.. acik tgok n3 tuan punyer blog tu.. die mmg wat tuk bg kt org.. so acik amek la..hrp2 takde la yg dtg maki acik yea.. huuhu.. acik tak pndai bab2 neh.. tp acik cube la.. jadi cm neh.. okay ke??  okay kut.. ermm.. bleh la..

okay x??

okaylah.. jom pg hi-tea ngan acik..kt pantry jew.. ngeh3.. jom acik tggu korg..


6 ulasan:

  1. Kakak suka lagu dia yg tajuk "aku suka dia" tu cik:).........

    BalasPadam
    Balasan
    1. yg tu pun best jgk kak..
      lyn jew..hehehe

      Padam
  2. lame da lgu ni..suke jgk dengar..hehe

    BalasPadam
  3. jap2 anna nak buka utobe nak dengar..hihihi

    BalasPadam

Kalau suka..KOMEN..
Kalau tak suka.. tak ape..
^_^